Asalkan kita jujur, kita jadi diri sendiri. Insha Allah tak ada perkara yang tak boleh diselesaikan

My Blog List

Sunday, April 7, 2013

Asalnya Gedot

Assalamualaikum ! Hai saya Gedot... :)


kali ini aku nak ceghita dari mana asalnya nama "GEDOT" tu..

GEDOT
tau bukan GENDUT.. paham? HAHAHAHA

gedot tu sebenarnya aku nak sebut GET OUT

pemalas punya pasal, suka punya pasal, senang punya pasal..

jadi aku sebutlah Gedot... lagi-2 waktu nak duduk waktu perhimpunan..

memang orang belakang aku akan dengarlah perkataan "GEDOT" ni :)

dan dari gedot ni jugalah nama aku jadi "Dilot Gedot"..

HAHAHAHAHA kebudak-budakkan lagi tak ?


kawan-2 aku yang spesis sengal-sengal juga tapi PANDAI :-
Nadiyot
Aqilot
Ainot
Jasmot
Yasmot
Hanot
Mekot


Hahahaha, jangan kata kami semua berasal dari keluarga "boyot" okay sebab

semua nama akhir dengan O.T.

No comments:

Post a Comment